Mieszkam w Egipcie! | randka

W dzisiejszym poście pokaże Wam trochę naszego mieszkania, w poprzednim poście pisałam, że mamy dwie sypialnie, dwie łazienki, duży salon połączony z aneksem kuchennym i dwa baseny. Jest przecudowne. Mogłam sobie tylko takie mieszkanie wymarzyć, a teraz w takim mieszkam! Zdjęcia mieszkania dodam w innym poście, bo ciągle coś mi przeszkadza, by zrobić fajne zdjęcia. Może nagram o tym film na youtube? zobaczymy, w końcu chce rozkręcić nagrywanie :) 







 To jest najładniejszy kotek jakiego widziałam! Nazwałam go Klara haha. Patrzcie na te oczka!!!!










Wieczorem wybraliśmy się do miasta na podwójną randkę z moją przyjaciółką i jej narzeczonym. Tak za nią tęskniłam!!! Brzuch mnie bolał, bo śmiałam się cały wieczór, to właśnie dla takich momentów się żyje... Egipska shisha jest tysiąc lepsza od naszej, więc w końcu ją dorwałam. Robi mi się smutno jak sobie pomyślę, że za jakiś czas trzeba wracać. 


sunshine <3




Macie jakieś pytania?
Może nagram Q&A



To by było na tyle!
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz