Match #10 - Znów inny stan! ~ Pennsylvania

Match #10 - Znów inny stan! ~ Pennsylvania





LOKALIZACJA: Quakertown, Pennsylvania,
HM: ?
HF: ?
DZIECI: (girl, 5)
ZWIERZAKI: dog


Nic nie mieli na profilu, ani zdjęć, ani opisu rodziny, ale wyszukałam hostkę na facebooku i dziewczynka jest naprawdę słodka! :D Wydaje mi sie, że są to Polacy, ale nic nie napisali, zeszli z profilu i cisza. 
Match #9 - Washington DC | Załamanie po matchu z San Francisco #7

Match #9 - Washington DC | Załamanie po matchu z San Francisco #7

Dokładnie tak jak w tytule. Już myślałam, że znalazłam perfect match, byliśmy umówieni na trzecią rozmowę z dzieciakami tym razem, a oni napisali, że już byli zdecydowanie na matchowanie ze mna, ale data mojego przylotu im nie odpowiada, bo ja lecieć dopiero mogę we wrześniu, a oni potrzebują na końcówkę sierpnia ( tydzień robi wielką różnicę dla nich widocznie). Po tym matchu odechciało mi się wszystkiego, byłam kompletnie zrezygnowana, bo myślałam, że właśnie kolejny rok spędzę w San Francisco, no ale cóż, może czeka na mnie lepsza rodzina gdzieś...

Dokładny tydzień bez rodziny i w końcu ktoś nowy. Jakiś zastój miałam na profilu, no ale ponoć to normalne, a więc kolejny match, kolejny Stan!



LOKALIZACJA: Washington State, DC
HM: ?
HF: ?
DZIECI: (girl, 2) (girl, 4)
ZWIERZAKI: none

Nawet fajna konkretna kobietka, ale nie mam nic ciekawego do powiedzenia o nich. Zero curfew, zero reguł dla au pair, ogólnie mailowałyśmy trochę, ale po trzecim mailu napisała, że wybrała inną au pair.
Match #8 - Nowy Jork

Match #8 - Nowy Jork




LOKALIZACJA: Mt Kisco, NY
HM: nie wiem
HF: nie wiem
DZIECI: (boy, 8) (boy, 10)
ZWIERZAKI: nie mają


Nie mają żadnych zdjęć i opisu rodziny, e-maila nie napisali, więc napisałam pierwsza. Jakoś mnie to w ogóle nie przekonywało, poza tym miałam dwie rozmowy interview, najpierw z hostką i od razu zostałam zaatakowana pytaniami, a jak ja o coś zapytałam to nie wiedziała jak odpowiedzieć, nawet nic o sobie nie powiedzieli poza tym, że kochają podróżować, ale nie z au pair, później miałam rozmowę z hostem to powiedział, że dadzą mi wolne jak gdzieś będą jeździć z chłopakami i pomimo tego, że dadzą mi swoją kartę kredytową i SOMETIMES mogę używać auta w moje dni wolne to odmówił mi dania kontaktu do ich teraźniejszej au pair, bo powiedział, że chciałby żebym zaczęła fresh start z nimi, podejrzane no nie? On nie miał pytań do mnie jako tako więc po co chciał ze mną rozmawiać tak długo?! W ogóle miałam wrażenie, że nie czytał w ogóle mojego profilu i pytał się ile mam lat, musiałam powtórzyć 2 razy, gdzie pracowałam i co tam w ogóle robiłam, bo mnie nie słuchał, albo nie dotarło do niego, a angielski uważam, że mam bardzo dobry. Chciałam skończyć tą rozmowę jak najszybciej. Uważam to za nie udany match. 
dzień na basenie | chill | POOL DAY

dzień na basenie | chill | POOL DAY

Moja kawa już jest zimna, bo stoi od dwóch godzin. W końcu udaje mi się napisać kolejny post! Hurrraaaaa!!!

Chyba z czwarty z kolei. Mój chłopak pojechał do rodziny na parę dni, więc i jak mam trochę czasu dla siebie. Powiem Wam, że tutaj naprawdę jest moje miejsce, w którym odnajduje się perfekcyjnie. Uwielbiam klimat jaki tutaj panuje. Czuje się zdrowsza, bo mam więcej ruchu i nie jem śmieciowych rzeczy. Włosy w Polsce wypadają mi garściami, a tutaj w ogóle nie wypadają. Zaczęłam brać biotebal na włosy i paznokcie i zobaczymy po miesiącu ( a może i dłużej) czy widać jakieś efekty...

Mając dwa baseny nie mogłam nie mieć sesji w wodzie hahaha Jednego pięknego, słonecznego dnia ( nie oszukujmy się tutaj zawsze jest słonecznie) postanowiłam zrobić z mojego chłopaka zawodowego fotografa i oto efekty. Nawet jestem zadowolona! Kilka wskazówek dostał, ale nikt nie jest perfekcyjny, nie? 






Uwielbiam smoothie, czy to z melona, arbuza czy czegokolwiek innego! Tutaj to must have! Idealny sposób by się nawodnić, nie pijąc tylko i wyłącznie wody. Zdrowo i pożytecznie! :)
























to by było chyba na tyle!
xxx

PS. Post pisałam będąc jeszcze w Egipcie, więc dla rozjaśnienia - już wróciłam do Polski, ale planuję kolejną wyprawę w Sierpniu.
match #7 + INTERVIEW z San Francisco - Słoneczna Kalifornia (znów)

match #7 + INTERVIEW z San Francisco - Słoneczna Kalifornia (znów)

Rodzinka z trójką chłopców z Virginii znalazła sobie inną au pair, więc nawet nie musiałam z nimi rozmawiać przez facetime. Z jednej strony szkoda, bo chciałam z nimi porozmawiać, a z drugiej może to i dobrze. Nic nie dzieje się bez przyczyny, no nie? Druga rodzina też z trójką dzieci z New Jersey siedzi na profilu, ale nie odpisuje już hostka na maile.
Pora na kolejną rodzinkę ze słonecznej Kalifornii, mam nadzieję, że ta siódemka będzie szczęśliwa. 



LOKALIZACJA: San Francisco, CA
HM: lawyer
HF: lawyer
DZIECI: (boy, 8) (girl, 10)
ZWIERZAKI: dog

W końcu dwójka, ale od początku... 
... hostka jest z Indii, a host z Jamajki, nieźle co? kompletne pomieszanie kulturowe co uważam za interesujące. Obydwoje są prawnikami, z tym, że hostka ma swoją firmę i bardzo często pracuje z domu. W razie problemów, nie będę miała z nimi szans haha Dzieciaki uwielbiają sport, a młoda uczy się gry na pianinie. Mają głównie bardzo dużo zainteresowań. Ogólnie nie są to małe dzieci, więc byłabym tylko kierowcą co mi odpowiada. Wiadomo, że lekkie obowiązki domowe też tego dotyczą. 




INTERVIEW
Hostka napisała e-maila o 6 rano i zapytała się czy możemy dziś porozmawiać o 8pm mojego czasu i się zgodziłam, tylko kompletnie o tym zapomniałam!!! Jak nigdy nie sprawdzam e-maila tak o 8.05 sięgnęłam po telefon, a tam nowa wiadomość od hostki, żebym weszła na skype, więc odpisałam, że potrzebuje 5 minut i tak rozmawiałyśmy może z 30-40 minut i umówiłyśmy się na kolejną rozmowę, a teraz trochę o szczegółach...

Host był w pracy, a hostka w domu, zrobiliśmy konferencje video na skype tak by byli obydwoje obecni, mega otwarci i bardzo rozmowni. Dużo pytali o mnie, o moją pracę w Egipcie i ogólnie co lubię robić, o prowadzenie auta itp, trochę pożartowaliśmy, ale ogólnie było okej. Hostka jest muzłumanką i nie je wieprzowiny, a host i młody są uczuleni na koty. Szkoła młodego jest 11 mil od domu, a szkoła młodej 2. Dużo jeżdzenia. curfew o 10 w tygodniu, a w weekendy nie ma. Pewnie coś do zmiany. Najpierw muszą kogoś poznać, ale ogólnie nie ma aż takich strasznych reguł. Mam jeszcze dużo pytań, więc przy następnej rozmowie pewnie wyjdzie czy jesteśmy dobrym matchem czy nie, ale na dzień dzisiejszy to wszystko co mogę napisać, czuję, że to będzie ten match!



To by było na tyle. 
xxx

Copyright © 2014 Sandi in the USA , Blogger