miasto o 5 rano | Mamsha

Mamsha wygląda cudownie o wschodzie słońca. Bez ludzi, bez hałasu jaki jest tam na co dzień. Jest to moja ulubiona dzielnica Hurghady ( i w tej też mieszkam, promenada, która ma 4 kilometry jest 3minuty od mojego domu). Znajdują się tutaj kluby, cafe, w których można usiąść i zapalić shishę, napić się drinka i są też takie, w których alkohol nie jest sprzedawany. Spotkaliśmy jednego znajomego i poszliśmy do klubu, który jest otwarty 24 na dobę, w którym spotkaliśmy kolejnych znajomych z Kuby, którzy umilali nam czas tańcem salsy, latino. bachaty. Nagrałam jakieś filmiki, wiec w kolejnym tygodniu powinny się pojawić na youtube jak tylko złożę. Jestem naprawdę szczęśliwa, wiem, że tutaj zawsze będzie moje miejsce. Zawsze tutaj znajdę dom. 




















W kolejnym poście pokaże Wam moją okolicę ( albo nagram o tym film )  



To by było na tyle, cześć! <3
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz