JAK UNIKAĆ PROBLEMÓW Z ZASYPIANIEM (BECAUSE OMG)


Cześć. To ja, piszę akurat gdy pełnia księżyca rozświetla mi klawiaturę. Piszę, by dać wam znać, że  sen jest dosłownie wszystkim. Potrzebujesz tego Ty. Potrzebuję tego ja. Najlepiej właśnie teraz. Ugh, umieram.

Znasz tych ludzi, którzy lubią się chwalić na insta, że mają #stayallnightup noc lub spędzają całą noc z powodu "grindu". Nie słuchaj tych ludzi. Ci ludzie albo kłamią, albo są sami tym wyczerpani, a żadna z tych rzeczy nie jest rzeczą, do której powinieneś dążyć.

Nikt nie powiedział, że odpoczywanie będzie proste. Będą chwile, kiedy szczerze nie będziesz miał luksusu snu - takie jest życie i nikt z nas nie wie, jak spowolnić czas lub jak znaleźć parę godzin więcej, by wystarczyło nam na wszystko co chcemy zrobić. Tak więc, dopóki tego nie ogarniemy mam dla was kilka wskazówek, które pomogą w pełni wykorzystać sen. (Czyli wszystko, co ja będę robić w ten weekend. BO. MOGĘ.)

  • Stwórz relaksującą rutynę do spania. Świece. Rozciąganie. Medytacja. Modlitwa.  ( Wszystko zależy co Cię uspokaja. Niezależnie od tego, jakie są techniki uspokajające pomyśl o swoim samopoczuciu - zacznij łączyć je w nocne rutynowe czynności, aby pomóc ci przejść od gorączkowego trybu życia do trybu odpoczynku. Nawet jeśli bierzesz tylko długi prysznic lub czytasz książkę, poświęcając nawet 15 lub 30 minut na robienie czegoś, co relaksuje, pomożesz poprawić jakość snu. Rutyny również pozwalają ci poczuć się tak, jakbyś miał wspólne życie. Więc to jest to.
  • Ubierz pościel w wygodne, pachnące, ulubione poszewki. To ten czas! Nadszedł czas, aby wyrzucić cienkie, wyssane z życia poduszki i zainwestować w coś z czego będziesz zadowolony. Nie musisz wydawać mnóstwa pieniędzy, po prostu znajdź coś, co pasuje do Twojego budżetu. Możesz równie dobrze mieć satynowe prześcieradła i gigantyczną, puszystą kołdrę, która sprawia, że poczujesz się bogaty. Nawet jeśli nie jesteś - nie szkodzi! Ale co noc  będziesz sypiać jak członek rodziny królewskiej i nie ma powodu, żeby nikt inny nie mógł zrobić tego samego.
  • Włącz tryb NIE PRZESZKADZAĆ w telefonie. Nie wiem jak ty, ale kiedy wczołgam się do łóżka i kiedy mój telefon zaczyna wibrować totalnie wybijam się ze snu mimo, że to nigdy nie jest wystarczająco ważne (wszystkie te social media) Jeśli ktoś mieszka sam i wyłączenie telefonu nie wchodzi w grę może równie dobrze skorzystać z włączeniem funkcji Nie przeszkadzać i dodać tylko najbardziej potrzebne osoby do listy połączeń, to powinno zmienić Twoje życie.
  • Bez Netflix - nie będziesz tylko oglądał jednego odcinka jakiegoś serialu. Będziesz oglądać cały sezon. Jeszcze raz. Nie będę udawała, że udało mi się wcielić tę zasadę w moje życie, ale jestem człowiekiem, który może wciąż lekko bać się ciemności, a światło laptopa jest moim światłem nocnym. Nawet kiedy wreszcie zasypiasz, twój mózg jest nadal stymulowany szumem tła telewizora, aby całkowicie się wyłączyć. Nie dostanę się do faz snu REM ani żadnego innego powodu psychologicznego, po prostu zamknij laptopa i podziękuj mi później.
  • Idź spać zgodnie z harmonogramem. Zasypianie i budzenie się o tej samej porze każdego dnia ustanawia rutynę. Budziki są najgorszymi, najbardziej dezorientującymi urządzeniami, jakie kiedykolwiek wymyślono, więc ustaw budzik twojego ciała i obudź się na własnych warunkach.

To by było na tyle!
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz