match #5 - co ta virginia?

Wróciłam już do domu,tęsknie za tym ciepełkiem i pewnie jeszcze długo będę dodawała zdjęcia na instagramie z moimi wycieczkami jak byłam w Egipcie, tam jest naprawdę mój drugi dom...no ale życie idzie dalej, a ja mam kolejną rodzinki na profilu ale wszystkie z trójką dzieci... 




LOKALIZACJA: Leesburg, Virginia
HM: Breast imaging. 
HF: Engineering company  (work full time)
DZIECI: (boy, 5) (boy, 3) (boy, 3)
ZWIERZAKI: dog


Trójka chłopców, bliźniaki 3 i chłopiec 5, już chyba straciłam nadzieję, że na moim profilu będzie ktoś z jednym dzieckiem albo max 2 haha. Daję im szansę! Host mama pracuje dwa dni w ciągu tygodnia w domu,a trzy dni w ciągu tygodnia w swoim biurze 45 min od domu i wraca o 5pm. Nasze bliźniaczki mają nap od 1-3 pm w tym czasie zajmuję się B5. Napisała" During my work from home days you can have this time to yourself. " łuhuuuuu! haha 
Napisała, że chętnie zaopiekują się mną jak o członka rodziny i jestem mile widziana we wszystkich wyjazdach. Wiem, że chcą uczynić mój rok najwszpanialszym rokiem w USA .
Po kilku mailach napiszę posta co z nimi. Na razie cisza. 

To by było chyba na tyle. 
xxx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz