dzień na basenie | chill | POOL DAY

Moja kawa już jest zimna, bo stoi od dwóch godzin. W końcu udaje mi się napisać kolejny post! Hurrraaaaa!!!

Chyba z czwarty z kolei. Mój chłopak pojechał do rodziny na parę dni, więc i jak mam trochę czasu dla siebie. Powiem Wam, że tutaj naprawdę jest moje miejsce, w którym odnajduje się perfekcyjnie. Uwielbiam klimat jaki tutaj panuje. Czuje się zdrowsza, bo mam więcej ruchu i nie jem śmieciowych rzeczy. Włosy w Polsce wypadają mi garściami, a tutaj w ogóle nie wypadają. Zaczęłam brać biotebal na włosy i paznokcie i zobaczymy po miesiącu ( a może i dłużej) czy widać jakieś efekty...

Mając dwa baseny nie mogłam nie mieć sesji w wodzie hahaha Jednego pięknego, słonecznego dnia ( nie oszukujmy się tutaj zawsze jest słonecznie) postanowiłam zrobić z mojego chłopaka zawodowego fotografa i oto efekty. Nawet jestem zadowolona! Kilka wskazówek dostał, ale nikt nie jest perfekcyjny, nie? 






Uwielbiam smoothie, czy to z melona, arbuza czy czegokolwiek innego! Tutaj to must have! Idealny sposób by się nawodnić, nie pijąc tylko i wyłącznie wody. Zdrowo i pożytecznie! :)
























to by było chyba na tyle!
xxx

PS. Post pisałam będąc jeszcze w Egipcie, więc dla rozjaśnienia - już wróciłam do Polski, ale planuję kolejną wyprawę w Sierpniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz