WYPRAWA W MIASTO - ITALIA



Tego słonecznego, wolnego dnia od razu po śniadaniu wybrałyśmy się do miasta. Znów będzie mnóstwo zdjęć, ale chcę Wam pokazać jak najwięcej z tej wspaniałej wyprawy jaka miała miejsce we Włoszech. Jestem dumna, że pomimo pracy dałyśmy radę na tak obszerne zwiedzanie. Przechadzając się tą aleją, razem z dziewczynami myślałyśmy tylko: Boże, jakie piękne miejsce, co mytu robimy!? Chociaż w autobusie standardowo miałam za mało miejsca na swobodne rozstaw nóg, ale jakoś tą godzinę przeżyłam, autobusy były klimatyzowane na szczęście, bo jakby nie było, to kierowca zamiast ludzi przewoziłby ciągle trupy.

Mam opóźnienie w tych postach, ale pomimo złej pogody będziecie czytali ten post z przyjemnością, bo moim zdaniem dostarcza aż za nadto słońca. Mam nadzieję, że również 

Ale od początku...


To nie jest hotel moich praktyk, ale jakieś 50 metrów za tym rogiem była restauracja, w której pracowałam, codziennie mogłam oglądać statki, które woziły tam i z powrotem turystów, najpiękniej to wyglądało w nocy! 


Mapa naszej okolicy na przystanku, z którego jeździłyśmy do miasta Como - 1 godzinę drogi od naszego miejsca pobytu - Cadenabbia 


Jeden bilet kosztował okolo 3,5euro :) 


No to jedziemy! Jak widzicie na zdjęciu powyżej - dwa autobusy nie zmieściły się na drodze! Tylko i wyłącznie jeden, więc musieliśmy czekać chwilkę, aż przejedzie. Gdy pierwszy raz tam jechałyśmy, największą frajdą jaka mogła dla nas być to taka, gdzie kierowca jadący wąskimi uliczkami musiał dzwonić takim specjalnym, głośnym klaksonem, by auto jadące z na przeciwka nie spowodowało wypadku. Bo trzecim razie już nas ten dźwięk irytował, bo przerywał nawet muzykę w słuchawkach.. 




















 Nawet we Włoszech znajdę swoje miejsce przeznaczenia... 















2 komentarze:

  1. Przysiegam, ze jak tylko bede miala szanse po programie au paie w USA to od razu sie zbieram tam! chociaz na jakies krotkie wakacje... Pieknie!!!!

    http://ifucandreamitucanachieveit.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda! Polecam miejsce Cadenabbia nad jeziorem Como :D Jeśli będziesz chciała przewodnika to masz do mnie kontakt hahah :D A Twojego bloga obserwuje od dłuższego czasu haha :D

    OdpowiedzUsuń