AWESOME VIEW | CITY AT NIGHT

Witam Was w przepiękne sobotnie popołudnie!Z Włoch wróciłam we wtorek, ale wczoraj dopiero usiadłam i przeglądałam zdjęcia. O matko! Wróciło tyle wspomnień, chciałoby się tam wrócić na stałe. Ze wszystkich moim miejsc praktyk Włochy są na pierwszym miejscu. Podsumowanie będzie na końcu Waszej przygody ze zdjęciami, a mam ich dużo do opublikowania. Nie miałam dostępu do komputera ponad dwa miesiące, mam nadzieję, że teraz szybko to nadrobię, bo brak postów przez dwa miesiące sprawia, że źle się czuję. Nie fair z Wami i z samą sobą...

W poprzednim poście obiecałam, że zabiorę Was w podroż po magicznym miejscu w Bergamo. Będzie to widok na całe miasto za dnia i nocą, więc przygotujcie popcorn i coś do picia, bo będzie naprawdę dużo do oglądania. 
Oh Italia, tak bardzo się w Tobie zakochałam, że teraz każda myśl o tym miejscu doprowadza mnie do białej gorączki, wiem na pewno, że w przyszłym roku tam wrócę, na dłużej.. 
























Po niedługiej chwili poszłyśmy w inne miejsce, gdzie widok zwala z nóg!














A teraz nocą : 

 







Przepraszam za wszystkie niedociągnięcia, zdjęcia są bez żadnych filtrów tzw. na surowo.
Pamiętacie o prawach autorskich? Mam nadzieję, że przypominać nie muszę.

See you soon,
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz