OOTD : PARTY!


dzień dobry, to będzie szybki post, bo idę do koleżanki na osiemnastkę :) ale postanowiłam zrobić kilka zdjęć, by pokazać wam mój strój dnia :)
dzisiaj rano po przemeblowaniu pokoju ( bo przecież ja nie potrafię usiedzieć w jednym miejscu dłużej niż tydzień ) pomyślałam sobie co ja tutaj w ogóle robię i co chcę robić w przeszłości, po pierwsze będę regularnie odwiedzać siłownię to jest cel numer 1, po drugie chciałabym otworzyć kanał na youtube i pokazywać wam lifestylowe życie na pełnym chilloucie z podróży, tagi, ootd, houle i wiele różnych innych filmików, bo chcę wam sprawiać przyjemność, chciałabym wiedzieć, że dzięki mojemu filmikowi na waszych twarzach zagości uśmiech, oczywiście się boję, bo co powiedzą inni? będą pokazywać na mnie palcem? będą się śmiać i wypominać? właśnie myślę nad tym wszystkim, muszę przeanalizować wszystkie plusy i minusy, ciężka decyzja.. 













1 komentarz: