Dzień w Chandler

To był naprawdę udany dzień. Poznałam Polkę, która przeprowadziła się do Arizony z New Jersey w grudniu, więc obie jesteśmy nowe i możemy zwiedzać Arizonę razem! Mamy do siebie 30 minut, więc przyjechała po mnie w ta sobotę i spędziłyśmy razem dzień oraz pokazała mi swoją okolicę. Ma przepiękne mieszkanie w Chandler z siłownią i basenem na osiedlu. Okolica też jest przepiękna, w miarę nowa. Poszłyśmy na zakupy tego dnia. Pierwszy raz byłam w TJ MAXX i w DOLLAR STORE więc trochę rzeczy kupiłam. Mam zamiar nagrać na youtube pierwszy haul ze Stanów! :)

Kupiłam sobie rzeczy do organizowania łazienki i kilka rzeczy do pokoju, dajcie znać jeśli chcecie zobaczyć haul na moim kanale na youtube. Mam zamiar założyć kanał, na którym będę pokazywać okolicę, przygody w Stanach, zakupy i cokolwiek innego, mam mnóstwo pomysłów!







To by było na tyle!
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz