Otwarłam profil również w CC | Aplikacja | Interview

Cześć wszystkim, 
Z racji tego, ze chciałam zwiększyć swoje szanse na znalezienie perfekcyjnej rodziny otwarłam profil również w Cultural Care. Nie możecie sobie wyobrazić mojego zdziwienia jak całą aplikację wypełniłam w 3 dni i miałam już tego trzeciego dnia otwarty profil i pierwszy match! 
Wszystko uzupełniało się elektronicznie -  jeżeli chodzi referencje, interview również odbyłam na skype, które swoją drogą było niesamowicie przyjemnym doświadczeniem, wolałabym się natomiast spotkać z moją konsultantką twarzą w twarz, ale jednakże to by trwało i trwało jakbyśmy chciały wybrać termin pasujący do konsultantki i do mnie. Tak było po prostu szybciej.




PYTANIA NA INTERVIEW
Pytania, które mi zadała były banalnie proste. Najpierw kilka pytań po polsku - taka normalna rozmowa o aplikacji itp. później kilka pytań po angielsku: 
  • Dlaczego chcesz zostać au pair,
  • Opowiedz mi jedno dobre wspomnienie z dzieciństwa,
  • Jak myślisz co będziesz robiła po powrocie do kraju, 
  • Jak sobie wyobrażasz mieszkanie z host family
  • Jaka powinna być perfekcyjna host family
Tyle chyba zapamiętałam, ale więcej pytań po angielsku nie było, a tych po polsku po prostu nie pamiętam.

Następnym zaskoczeniem było to jak bardzo obszerne informacje mogę znaleźć o host family. Są wszystkie informacje w tym czy chcą mieć w przeszłości kolejne dziecko itp. są nawet ich oczekiwania dot. au pair. Co zapewniają au pair, czy sypialnia jest z łazienką czy nie itp. Wszystko fantastycznie opisane. 

Niestety ogromnym minusem uważam fakt, że na moim profilu może znajdować się tylko jedna rodzina. Musi być koniecznie 24 godziny, a po tym czasie mogę ją jakby "zrzucić" z profilu podając powód, który mi w nich nie odpowiada.

PS.  miałam już 3 rodziny na profilu, ale podsumowanie będzie na samym końcu jak już znajdę wymarzoną. 

To by było na tyle!!!
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz