Match #30 - CZWÓRKA Z COLORADO!

Przez jednych kochane, przez drugich znienawidzone. Góry z jednej strony, a z drugiej... cóż, ucieczka do cywilizacji, miasto studenckie, ale gdy mam dostęp do auta, czego chceć więcej? Przedstawiam Wam...

Denver




LOKALIZACJA: Denver, Colorado
HM:  anesthesiologist
HF: anesthesiologist
DZIECI: (girl, 6) (girl, 8) (boy, 8).(boy. 9)
ZWIERZAKI: dog

Niby tylko dwójką mam się opiekować, bo dwójka jest z poprzedniego małżeństwa, ale kilka razy w roku się odwiedzają, więc przez około 3 miesiące bym miała na głowie czwórkę dzieci i ich humory. Jeżdzą do Houston do hostki ex męża więc mogę z nimi podróżować. Hostka po interview wydaje się naprawdę super. Dostałam kontakt do poprzedniej au pair, dowiedziałam się, że pokój dla au pair jest w basement nie ma okna standardowego, tylko jest "ucieczka przeciwpożarowa" co mi kompletnie nie pasuje bo wpada tam tyle światła co kot napłakał. no ale mam rozmawiać z dziećmi na dniach, więc nie mogę się doczekać. 

Po pierwszej rozmowie hostka się zapytała czy chcę do nich leciec!!!! - ale odpowiedziałam, żeby dała mi jeszcze czas na przemyślenia i powiedziałam, że chce poznać dzieci i tą całą sytuację. 

To by było na tyle!
xxx

2 komentarze:

  1. Wow to chyba bardzo się im spodobałaś skoro tak szybko padło pytanie :D Colorado wydaje się być cudnym stanem <3 Mam nadzieję ,że ci się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa lata temu po raz pierwszy wyjechałam do Colorado na work&travel i przepadłam. Jestem absolutnie zakochana! Tylko ten pokój bez okna brzmi delikatnie mówiąc średnio...

    OdpowiedzUsuń