surprise gift

W ostatni weekend przed imprezą rodzinną dostałam od brata i przyjaciółki taki
 niespodziewany prezent, którym jaram się niesamowicie, bo w tamtym tygodniu
 będąc w empiku oglądałam tą książkę a nie miałam pojęcia co oni planują!! 
A w końcu wybrałam ' Gwiazd Naszych Wina ' i poradnik fotograficzny, który
mogliście zobaczyć dwa wpisy wcześniej. Dzisiaj jest strasznie leniwy dzień.
Jutro rano musze się ogarnąć dużo szybciej niż zwykle i iść do urzędu w sprawie
dowodu osobistego. I czeka mnie ogólnie ciężki tydzień pełen zakupów i pakowania, 
ponieważ za 9 dni jadę nad morze na całyyy miesiąc!!!  wracam 16 września 
cała jestem w skowronkach, miłego dnia!!! :) 
_________________________________________________________________________________

On the last weekend before the event I got from a family friend, a brother and a
 unexpected gift, which is amazing, because in that week
 empik being watched this book and I had no idea what they are planning !! 
And in the end I chose 'Star Our Wine' and photographic guide, which
could see two entries above. Today is a terribly lazy day.
Tomorrow morning I have to embrace much faster than usual and go to the office on
ID card. And waiting for me in general a busy week full of shopping and packing, 
because for nine days going over the sea to all month !!! I'll be back September 16 
I'm all just lovely, nice day !!! :)  









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz