INSTAGRAMOWE LOVE


czeeeść, ostatnio tyle się dzieje, że aż szkoda słów:) odzyskałam laptopa, myślałam ze w weekend będę miała dużo czasu do napisania notki, jednak niestety się myliłam, no cóż.. obowiązki.. 
a więc ostatnie dni bardzo miło spędziłam na zakupach, wydałam fortunę i poprawiłam sobie humor :)
ale o zakupach w kolejnej notce :) trzymajcie się, buziaki :* 




1) #selfie, zastanawiam się nad kolorem włosów, może czerwony jest juz nudny? :c myślę o brązie.. 
2) wieczorne nudy i oczywiście instagram od razu ON :D
3) ogólnie szukam sukienki dla siebie, ale ta jeszcze nie miała tego'czegoś', zdjęcie z przymierzalni.. 




1) nowy złoty nabytek, nie noszę go często, moja dziurka w lewym uchu chyba zarosła haha
2) a tak wyglądam o 4 rano lol bezsenność czasem i mnie dopada..
3) smutałki w moim wykonaniu , przy tak fajnym urządzeniu na telefon :) 






1) Mój Nick, który chętnie służy pomocą w nauce angielskiego :)) 
2) tak sobie rozmawiamy na skejpie i kamerkowe sweet pic :) 
3) mam nadzieje, że za 2 lata będzie jeszcze cieplej jak odwiedzę LA :))) 







1) luuubię to zdjęcie :) jak na 2 w nocy  i po %%% to nawet wyszło fajnie :D
 2) przedstawiam Wam moje dzieci o które dbam bardziej niż o cokolwiek innego, co jest dla mnie ważne XD
3) #style #fashion #cooloootd #outfit - no i tyle :) 


jezeli podobają Wam się takie krótkie tematyczne notki, piszcie w komentarzach :) 
w tygodniu jak wyjdzie słońce planuję wyjść na jakieś zdjęcia :))) 
trzymajcie się!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 JUST MY LIFE - SANDI , Blogger