TRIP DO SEDONY - HIKING

Nie mogę uwierzyć że minęły 4 miesiące od ostatniego posta! Nie wiem nawet czy ktoś tu jeszcze zagląda? Chyba potrzebowałam przerwy od pisania, bo za każdym razem kiedy próbowałam coś napisać, otwierałam laptop i od razu zamykałam stronę z blogiem. Dużo się działo!  Zdążyłam być na Kubie, zrobić road trip po Meksyku, pojechać dwa razy do Kaliforni, pojechać do legolandu z rodzinką, stracić pieniądze i wciąż zostać au poor...

Dzisiaj jednak nadrabiam postem, gdzie pojechaliśmy do Sedony (to było chyba w Kwietniu) z nowo poznanymi znajomymi razem z Agnieszką postanowiłyśmy, że zabierzemy się z nimi na hiking i ogólnie, żeby zobaczyć coś nowego. Szlak był naprawdę ciężki ale dałyśmy radę.  Już zaczynam planować nowe podróże!





































Do kolejnego posta!
Buziaki!
xxx

1 komentarz: