WSZYSTKIE RODZINY z Cultural Care - podsumowanie



Po znalezieniu Perfect Match nie zagłębiałam się w szczegóły rodzin, które miałam jeszcze na profilu lub które jeszcze zaglądały na mój profil, więc nie będzie na ich temat dużo. Mam w planach napisanie posta lub nakręcenie filmu o różnicach w tych dwóch agencjach, z którymi miałam styczność, więc dajcie znać co myślicie.
Więc zaczynamy od pierwszej rodziny:

MATCH #1


LOKALIZACJA: Port Washington, NY
HM: coś związanego z reklamą
HF: pracuje gdzieś w NYC
DZIECI: (girl, 5)(boy, 9)
ZWIERZAKI: dog

Ogólnie rodzina wydaje się bardzo miła, ale niestety musiałam z niej zrezygnować z tego powodu, że nie zapewniają auta w moje wolne dni. Jak to się mówi  - bez auta jak bez ręki, a nie chciałabym żyć bez ręki cały rok. Tak jak pisałam wcześniej, okropną rzeczą w CC jest to, że rodzina musi być na profilu 24 godziny i inne nie mają wglądu w mój profil w tym czasie... no cóż, pozostaje czekać. 

MATCH #2

LOKALIZACJA: Mercer Island, WA
HM: amazon
HF: bankier
DZIECI: (girl, 5)(boy, 3)
ZWIERZAKI: none

Drugi dzień otwarty room i już nowa rodzina. Tym razem bardzo blisko do Seattle, Mercer Island to jest właściwie wyspa. Siostra hostki wraz z rodziną mieszka w Polsce. Mam z nią rozmaiwać we wtorek.

MATCH #3

LOKALIZACJA: Lino Lakes, MN
HM: Computer Services
HF:Business Services
DZIECI: (girl, 5)(boy, 2)(girl, 2)
ZWIERZAKI: dog

Z jakiegoś powodu od razu ich odrzuciłam, napisałam maila, że dziękuję, za zainteresowanie się moją aplikacją, ale jednak nie czuję, że moglibyśmy się zmatchować. Mam nadzieję, że szybko zejdą z profilu i jakaś wymarzona w końcu wejdzie. Trzymamy kciuki!

MATCH #4

LOKALIZACJA: Rigdefield, CT
HM: Travel/Tourism/Hospitality
HF: Travel/Tourism/Hospitality
DZIECI: (girl, 7)(boy, 4)
ZWIERZAKI: dog

Dwójka słodkich dzieciaczków. mają duży dom i bardzo duży ogród. Curfew o 11 w tygodniu a weekendy raczej wolne. Nie można jeść w innym miejscu niż w kuchni co mogłoby być uciążliwe, zwłaszcza, że ja wędruje z jedzeniem po całym domu. Mieszkają 1,5h od NYC, ale wiadomo, że może to dłużej potrwać. Nie jestem przekonana, ale zobaczymy...

MATCH #5
LOKALIZACJA: Chatham, NJ
HM: doctor
HF: doctor
DZIECI: (boy, 2)(boy, 4)
ZWIERZAKI: none

MATCH #6


LOKALIZACJA: Rutherford, NJ
HM: program telewizyjny
HF: -
DZIECI: (boy, 15)(girl, 13)
ZWIERZAKI: 3 dogs

MATCH #7
LOKALIZACJA: Laytonsville, MD
HM: craft company
HF: company in DC
DZIECI: (boy, 7)(girl, 11) (boy, 14)(girl, 16)
ZWIERZAKI: 2 dogs

Niby mam się opiekować tylko 2 bo starsze dzieci nie potrzebują opieki, tylko byłabym ich kierowcą. Na razie hostka się nie oddzywa. 

MATCH#8 
?

MATCH #9
LOKALIZACJA: Cupertino, CA
HM: 
HF: 
DZIECI: 
ZWIERZAKI: 

Dostałam maila, że kolejny match, wchodzę na stronę i nie ma... widmo.

MATCH #10

LOKALIZACJA: Wyomissing, PA
HM: Entertainment Industry
HF: stay at home - Construction
DZIECI: (girl, 4)(boy, 3)
ZWIERZAKI: dogs

MATCH #11

LOKALIZACJA: Needham, MA
HM: stay at home - Freelancer
HF: Financial Services/Banking
DZIECI: (girl, 7)(boy, 3)
ZWIERZAKI: none

MATCH #12

LOKALIZACJA: Upper East Side, NY
HM: Property Management
HF:  Internet Services
DZIECI:(girl, 2)(girl, 3)(boy, 4)
ZWIERZAKI: none

Rodzina super bogata, mieszkała w apartamentowcu na Upper East Side, blok od Central Parku, bez auta, bo mieszkamy w centrum NYC. Wszystko okej, ale ja już byłam po kilku rozmowach z moją obecną host family, więc siłą rzeczy już nie myślałam o innych rodzinach

MATCH #13

LOKALIZACJA: Warren, NJ
HM: ?
HF: bank
DZIECI:(girl, 5)(girl, 7)
ZWIERZAKI: none

MATCH #14

LOKALIZACJA: Waban, MA

MATCH #15

LOKALIZACJA: Fayetteville, GA



16 dni i 15 matchy w tym perfect :) 
KONIEC SZUKANIA

1 komentarz:

  1. Tak, bardzo poproszę o porównanie agencji (sama niedługo będę aplikować, i jeszcze nie podjęłam decyzji), i napisz wreszcie na temat swojego PM :D

    OdpowiedzUsuń