Match #19 - Bliźniaki z Illinois




LOKALIZACJA: Campton Hills, ILLINOIS
HM:
HF: 
DZIECI: (girl, 11) (boy, 11)
ZWIERZAKI: none

Czasami tak mam, że nie widać eseju, albo zdjęć na stronie agencji, więc napisałam maila czy mogliby wysłać na e-maila jeszcze raz. Szukają au pair na już. Zapytałam się co się stało z poprzednią au pair to odpisali, że była naprawdę sick i wróciła do kraju. Mam z nimi rozmawiać w niedzielę.

Z maili dowiedziałam się, że młody lubi pływanie i soccer, młoda taniec i śpiew. Ogólnie rodzina kochająca podróże między innymi na Hawaje i inne wyspy. Nie mają jakichś restrykcji co do jedzenia, lubią eksperymentować. Zapewniają auto, ale curfew jest 00 ( tylko na auto) au pair nie ma.

EDIT: zmatchowali się z inną au pair.

To by było na tyle.
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz