BOAT TRIP | NOWA JA WRÓCIŁA

Ostatnim czasem myślałam, że już do końca zaniedbałam bloga przez ostatni rok, 
bo nic się nie pojawiało i jak wróciłam z Egiptu to obiecałam sobie, ze jakoś go 
wyprowadzę na prostą. Szczególnie, że już szykuję rzeczy do kolejnego wyjazdu.
Poprzedni rok jak i ten kojarzy mi się tylko i wyłącznie ze słońcem, wyjazdami i
wakacyjnymi przygodami, z trudem, który włożyłam w pracę i kojarzy mi się jeszcze
z jednym - kształceniem siebie. Wykreowanie osoby, którą zawsze chciałam być. 
Tego mi właśnie brakowało, otwarcia w pisaniu do Was, moich odbiorców. 
Muszę to częściej robić,bo przyznaje się, tęskniłam... 

Mam dla Was parę zdjęć z różnych wyjazdów na wyspę w Egipcie, wszystkie zdjęcia z kilku wyjazdów dam w jednym poście by mieć to już z głowy, bo mam kilka innych pomysłów na posty. Także do sedna. 





















I choć dużo czasu minęło odkąd widziałam się z moimi egipskimi przyjaciółmi dalej za nimi tęsknie, najbardziej chyba za moją najlepszą angielską kumpelą, moją roommate i przyjaciółkę na wieki, któą odwiedzę za trzy tygodnie!

To by było chyba na tyle.
Więcej napiszę w kolejnym poście, a jak macie jakieś pytania to śmiało - odpowiem :)

4 komentarze:

  1. Hejka. Fajne zdjecia az sie chce tam byc razem z Toba... pozdrowionka z mazur i trzymam kciuki za usa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie ogłaszałaś się jako opiekunka? Mam zamiar wyjechać jako au pair po maturze (kończę 1 klasę LO), mam ok. 200h opieki ale mam problem żeby zdobyć więcej. Mam 17 lat przez co niewiele osób jest zainteresowanych niepełnoletnią opiekunką, a na dodatek mieszkam w małym mieście. Masz jakieś rady jak zdobyć więcej doświadczenia? Dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agencja Au Pair in America, pare wymogów trzeba spełnić, aby wyjechać do Stanów. A co do opieki nad dziećmi to ja nie miałam z tym problemu, więc ciężko mi doradzić, ale może poczekaj z 2 lata i może ktoś będzie chętny :)
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń