# HEALTHY FOOD

Witajcie! :* 
Ten post będzie pomieszany i poplątany, bo piszę go bez wcześniejszego namysłu.
A więc doskonale wiecie, że człowiek bez odpowiedniej diety ( oraz ćwiczeń, ale to w innym poście) nie czuje się najlepiej i to co jemy odbija się na naszym humorze, oraz stanie zdrowia. PODKREŚLAM - nie jestem dietetyczką, to co piszę wiem z własnego doświadczenia.  Przedstawię Wam mój jeden dzień spośród całego tygodnia, moją dietę, której się trzymam, albo zamieniam sobie jakieś posiłki ( tak by nie brakowało kalorii, ani nie było ich za dużo) A więc :

ŚNIADANIE: 
- chleb żytni razowy ( 2 )
- ser,Gouda
- papryka czerwona
- sałata
- szczypiorek
- kiełki dowolne
- jabłko

LUNCH:
- dżem niskosłodzony
- crunchella ( pieczywo chrupkie pszenno-ryżowe )
Herbata zielona ( w moim przypadku jest to Yerba Mate )

OBIAD:
- Filety z dorsza smażone, panierowane
- Ziemniaki późne
- surówka z kiszonej kapusty i marchewki

PODWIECZOREK:
- koktajl malinowy z otrębami i pestkami dyni.

KOLACJA:
- ser twarogowy półtłusty
- jajka gotowane
- szczypiorek
- bułki grahamki (2)
- sałata
- kiełki

Tak się prezentuje moja dieta w piątek, po kilku miesiącach człowiek przyzwyczaja się do tego co je, co robi i w jaki sposób funkcjonuje. Ja idę na siłownię, a Wam życzę cudownej, ciepłej majówki :*






http://ask.fm/vertana 
W RAZIE PYTAŃ .. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz