IEM DAY #1

Cześć, a więc w ten weekend odbyły się mistrzostwa Intel Extreme Masters, mam pełno zdjęć także możecie się wirtualnie przeniesc do tego fantastycznego miejsca, z góry mówię, że to była dobra decyzja, żeby pojechać do Katowic na trzy dni :) opłacało się i to jak, spotkać przyjaciół, których tyle się nie widziało, albo spotkać youtuberów, których się ogląda na ekranie..  
a więc bez zbędnego pitolenia przejdźmy do zdjęć : 

a więc w piątek ( pierwszy dzień ) stałam w kolejce tylko 10 minut, szczęściara!


 pełna sala nas- fanów LoL'a :)







FNATIC <3 





 ZDJĘCIE ZE STU I Z MULCIAKIEM <3 




 ZAKREBLE I ROJO <3 

 RAVGOR OCZYWIŚCIE <3 

 NO I CHŁOPAKI <3 (nie ważne że stoję na tym zdjęciu jak debil hehe ) 
 OGÓLNIE JAKO ŻE JESTEM MODERATORKĄ STU NA TWITCHU TO NORMALNIE SOBIE POGADAŁAM O MEET-UP'IE I TAKIE TAM :))))
NA PRAWDĘ CIESZE SIĘ ŻE MOGŁAM ICH OSOBIŚCIE POZNAĆ :) 
DO ZOBACZENIA WE WROCŁAWIU <3 

 SPODEK NOCĄ :)) 

A TYMCZASEM ZAPRASZAM DO ZADAWANIA PYTAŃ TUTAJ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz