Match #21 - Największy oszust w programie Au Pair






LOKALIZACJA: Virginia Beach, VA
HM: "Pracuje w Kanadzie"
HF: "Prezenter telewizyjny"
DZIECI: (boy, 4)
ZWIERZAKI: none


Na stronie aplikacyjnej nie mają żadnych zdjęć ani listu. Host wysłał masywny e-mail z obowiązkami i wszystkimi informacjami o nich. Napisał, że zapłaci mi 1400 za miesiąc, bo muszę wychować im synka. On pracuje w Californi jako prezenter telewizyjny w Santa Barbara, a hostka pracuje w Kanadzie. Napisał, że mam zastąpić temu dziecku matkę... Az nie mam słów. Dzień później napisała do mnie pani z agencji, żebym nic nie odpisywała do niego, bo za to co piszą już wyrzucili tą rodzinę z programu, także tego... 


To by było na tyle!
xxx

2 komentarze:

  1. Zabawne, bo ja tą rodzinę miałam niecały miesiąc temu na profilu i też już go mieli wyrzucać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, w tym samym czasie może ją miałyśmy, tylko post dodałam późno :D mam nadzieje, że ich już nie ma.

      Usuń