match #6 - New Jersey- 30 mil od Nowego Jorku

Był moment, kiedy miałam na profilu trzy rodziny i cieszyłam się jak głupia, był moment, kiedy nie miałam ich wcale. Tym razem New Jersey! Ze wszystkimi trzema rodzinami utrzymuje kontakt i czekam na jakieś wieści o interview. Na razie czytajcie o tej rodzinie, a za parę dni dodam kolejną, która trafiła mi się z przepięknej Kaliforni :)

LOKALIZACJA: Wayne, NJ (30 mil od NY)
HM: Nauczycielka
HF: small business owner  (work full time)
DZIECI: (boy, 4) (girl, 4) (girl, 4)
ZWIERZAKI: terrier dog


Trojaczki!!! Potrzebują au pair na sierpień, czyli bardzo szybko dla mnie! Dzieci dwa razy w tygodniu idą do szkoły i są do 11:30 później pracuje do 4:30 i wolne. Trzy dni w tygodniu pracuje od rana do 18, czasem później. Weekendy wolne ale czasem rodzice chcą sobie wyskoczyć na miasto w sobote więc baby sitting. Wyglądają na kochającą rodzinę, która szuka członka rodziny, ale nie czuję by był to mój perfect match.

To by było na tyle!
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz