match #7 + INTERVIEW z San Francisco - Słoneczna Kalifornia (znów)

Rodzinka z trójką chłopców z Virginii znalazła sobie inną au pair, więc nawet nie musiałam z nimi rozmawiać przez facetime. Z jednej strony szkoda, bo chciałam z nimi porozmawiać, a z drugiej może to i dobrze. Nic nie dzieje się bez przyczyny, no nie? Druga rodzina też z trójką dzieci z New Jersey siedzi na profilu, ale nie odpisuje już hostka na maile.
Pora na kolejną rodzinkę ze słonecznej Kalifornii, mam nadzieję, że ta siódemka będzie szczęśliwa. 



LOKALIZACJA: San Francisco, CA
HM: lawyer
HF: lawyer
DZIECI: (boy, 8) (girl, 10)
ZWIERZAKI: dog

W końcu dwójka, ale od początku... 
... hostka jest z Indii, a host z Jamajki, nieźle co? kompletne pomieszanie kulturowe co uważam za interesujące. Obydwoje są prawnikami, z tym, że hostka ma swoją firmę i bardzo często pracuje z domu. W razie problemów, nie będę miała z nimi szans haha Dzieciaki uwielbiają sport, a młoda uczy się gry na pianinie. Mają głównie bardzo dużo zainteresowań. Ogólnie nie są to małe dzieci, więc byłabym tylko kierowcą co mi odpowiada. Wiadomo, że lekkie obowiązki domowe też tego dotyczą. 




INTERVIEW
Hostka napisała e-maila o 6 rano i zapytała się czy możemy dziś porozmawiać o 8pm mojego czasu i się zgodziłam, tylko kompletnie o tym zapomniałam!!! Jak nigdy nie sprawdzam e-maila tak o 8.05 sięgnęłam po telefon, a tam nowa wiadomość od hostki, żebym weszła na skype, więc odpisałam, że potrzebuje 5 minut i tak rozmawiałyśmy może z 30-40 minut i umówiłyśmy się na kolejną rozmowę, a teraz trochę o szczegółach...

Host był w pracy, a hostka w domu, zrobiliśmy konferencje video na skype tak by byli obydwoje obecni, mega otwarci i bardzo rozmowni. Dużo pytali o mnie, o moją pracę w Egipcie i ogólnie co lubię robić, o prowadzenie auta itp, trochę pożartowaliśmy, ale ogólnie było okej. Hostka jest muzłumanką i nie je wieprzowiny, a host i młody są uczuleni na koty. Szkoła młodego jest 11 mil od domu, a szkoła młodej 2. Dużo jeżdzenia. curfew o 10 w tygodniu, a w weekendy nie ma. Pewnie coś do zmiany. Najpierw muszą kogoś poznać, ale ogólnie nie ma aż takich strasznych reguł. Mam jeszcze dużo pytań, więc przy następnej rozmowie pewnie wyjdzie czy jesteśmy dobrym matchem czy nie, ale na dzień dzisiejszy to wszystko co mogę napisać, czuję, że to będzie ten match!



To by było na tyle. 
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz