Match #4 - INDIANA - In the middle of nowhere

Z rodzinką numer 3 z Colorado dalej utrzymuje kontakt i chcemy umówić się na interview. Ja wiem, że to nie jest rodzina dla mnie. Ale chętnie z nimi porozmawiam, natomiast zaskoczona byłam kolejną rodzinką, bo weszli wczoraj na profil,z hostką utrzymuje kontakt poprzez e-maila, a dziś rano zeszła z profilu,więc już zapomniałam co było w esseju...

match #4



LOKALIZACJA: Zionsville ( 10 minut od Indianapolis ) INDIANA
HM: work full time
HF: work full time
DZIECI: (girl, 5) (boy, 3) (boy, 1)
ZWIERZAKI: dogs

Ostatnio nie miałam czasu na sprawdzanie wszystkiego 5 razy, a rodzinka zeszła z profilu ale hostka już zapytała o interview i odpowiedziała szczegółowo na moje pytania. A więc: 
Jak przyjade to dziewczynka będzie miała 2 latka, dzieci lubią sporty, lubią spędzać czas na świeżym powietrzu, ale lubią też posiedzieć w domu i poczytać. Prace zaczynam o 7:30 i konczę o 4:30. Rano idę z dzieciakami na plac zabaw, zoo, muzeum itp, od 1 do 3 dzieciaki mają nap,a  ja zajmuje się starszą dziewczynką, a później 1,5 godziny jakiś crafting etc i skończone. 
Rodzice hostki mają (podkreśliła hostka) DUŻY dom w Michigan, lubią podróżować, ale też tylko po okolicach. I zaznaczyła, że jak chce podróżować to mam na to 2 tygodni wakacji i travel month... no dzięki za informacje. To definitywnie nie mój match, więc szukam dalej... 

To by było na tyle!
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz